JESTEŚMY SISMATEC
propozycja poprawy
Powiadomienie o propozycji poprawy i skardze
Wspólna praca na rzecz najwyższej wydajności

Formularz poprawy | reklamacji

Twój wniosek został złożony. Co dalej?
Jeśli przesłałeś załączony formularz, nasz dział serwisowy wraz z odpowiedzialnym właścicielem procesu w Sismatec zajmie się reklamacją. Na podstawie złożonej przez Państwa propozycji usprawnienia sprawdzimy proces, w razie potrzeby skontaktujemy się z Państwem po więcej szczegółów i poszukamy najlepszego możliwego (przyszłego) rozwiązania wewnętrznie lub wspólnie z producentem.
Rozstrzygnięcie Twojej skargi może nastąpić na wiele sposobów. Czasami po wskazówce od nas możesz sam naprawić reklamację, ale może się też zdarzyć, że będziemy musieli odwiedzić serwisanta, aby naprawić reklamację. Albo że powinniśmy szukać rozwiązania u producenta. W zależności od charakteru i szybkości naszego rozwiązania, zaplanujemy Twój problem lub wymaganie. Oznacza to głównie informowanie o czasie trwania, znalezienie merytorycznego rozwiązania, umówienie ewentualnych wizyt kontrolnych oraz przeprowadzenie z Państwem ostatecznej rozmowy na temat zaproponowanego rozwiązania.